Kas važiuoja tavo įmonės automobiliu?

Atrodytų, smagu, kai ant automobilio šono puikuojasi įmonės pavadinimas ir logotipas. Važinėja sau  ir skleidžia reklamą. Tačiau ne visada – teigiamą.

Kai važiuoja per raudoną ar net šaligatviais, netinkamai lenkia ir nesilaiko kitų eismo taisyklių, apskritai nemandagiai elgiasi kelyje, rodo dviejų pirštų kombinaciją, mėto nuorūkas ar šiukšles pro langą (ypač – važiuodami autostrada ar greitkeliais) – vargu ar tai yra ta reklama, kuri reikalinga įmonei.

Kartais atrodo, kad savaitgaliais tiek daug įmonių dirba. Ypač prie upių, ežerų ir stovyklavietėse. Geriau nesireklamuotų, nes nuo kai kurių elgesio net koktu.

Išsiskirti iš kitų yra gerai, bet ne šiuo atveju. Kodėl atsiranda “protingesnių“, kad gali elgtis kaip tinkami? O gal taip parodo požiūrį ir į klientus?

Įmonių vadovai turėtų labai pagalvoti, ką sodinti prie įmonės automobilio vairo.

 

Įrašas paskelbtas temoje Uncategorized. Išsisaugokite pastovią nuorodą.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s